Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (4)
Пошуковий запит: (<.>A=Пасечнікова Л$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
Категорія:    
1.

Пасечнікова Л. П. 
Формування в старшокласників орієнтації на досягнення життєвого успіху : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.07 / Л. П. Пасечнікова; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. - Луганськ, 2009. - 20 c. - укp.

В історичному аспекті висвітлено розробленість проблеми формування в старшокласників орієнтації на досягнення життєвого успіху в теорії та на практиці. На підставі аналізу наукової літератури визначено суть і особливості орієнтації на життєвий успіх. Обгрунтовано, що ефективність дослідженого процесу забезпечується за умов: усвідомлення старшокласниками життєвого успіху як власної цінності, спрямованості педагогів і батьків на власний успіх і успіх учня, створення в навчальному закладі середовища, що спрямовує на успіх, стимулює та підтримує цей успіх у різноманітній суспільно й особистісно значущій діяльності. Розроблено та впроваджено в навчально-виховний процес науково обгрунтовану педагогічну модель формування в старшокласників орієнтації на досягнення життєвого успіху, яка реалізується через цілеспрямовану організацію роботи з педагогами й учнями, та систему ефективних засобів щодо формування цієї орієнтації. Виявлено закономірності процесу формування в старшокласників дослідженої якості. Розроблено методичні рекомендації керівникам і педагогам загальноосвітніх навчальних закладів з формування в старшокласників орієнтації на досягнення життєвого успіху.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.212

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА365648 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Пасечнікова Л. 
Моніторинг особистісного розвитку учнів як умова формування успішної особистості / Л. Пасечнікова // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2006. - № 6. - С. 26-28. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

За даними освітнього моніторингу Донецької багатопрофільної гімназії № 150 висвітлено проблему формування орієнтації учнів на досягнення життєвого успіху. Розкрито інваріанти поняття "орієнтація на життєвий успіх". На підставі теорії потреби в досягненнях Мак-Клелланда визначено формувальні впливи орієнтації особистості на досягнення життєвого успіху.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)714.5 + Ч421.314

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Пасечнікова Л. 
Школа майбутнього: ознаки й орієнтири / Л. Пасечнікова // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2009. - № 6. - С. 106-108. - укp.

Розглянуто зміни, що відбувалися і відбуваються в освіті. Охарактеризовано ряд негативних ознак нинішньої масової школи: незадовільні показники здоров'я й емоційного благополуччя; нівелювання індивідуальності дитини; слабка практична та діяльнісна спрямованість освітнього процесу тощо. Висвітлено орієнтири управління школою майбутнього. Зазначено, що робота над створенням такої школи - безперервний процес, на шляху якого виникають різні обставини, але за ними майбутнє.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Пасечнікова Л. 
Управлінське забезпечення професійного розвитку педагогічних кадрів в освітньому окрузі / Л. Пасечнікова // Рідна шк.. - 2013. - № 7. - С. 23-27. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто процес управління професійним розвитком педагогічних кадрів в освітньому окрузі. Презентовано модель мережевого центру професійного розвитку педагогічних кадрів (ПРПК), в якій виділено три структурні утворення: організація пошуку аналогів перспективного педагогічного досвіду, організація обміну перспективним педагогічним досвідом, моніторинг та діагностика стану педагогічного досвіду в окрузі; визначено функціональні завдання та учасників. Виокремлено інформаційно-уніфіковані функції мережевого центру ПРПК. Окреслено організаційні форми його діяльності: теоретико-методологічна підготовка, презентація педагогічного досвіду, обговорення аспектної проблеми, творчий, конструкторський або дослідницький проект, вимірювання та оцінка рівня професійного розвитку педагогічних кадрів.

Выделены информационные функции сетевого центра профессионального развития педагогических кадров (ПРПК). Представлена модель сетевого центра ПРПК, в которой обозначены три структурные образования: организация поиска аналогов перспективного педагогического опыта, организация обмена перспективным педагогическим опытом, мониторинг и диагностика состояния педагогического опыта в округе; определены функциональные задачи и участники. Названы организационные формы его деятельности: теоретико-методологическая подготовка, презентация педагогического опыта, обсуждение аспектной проблемы, творческий, конструкторский или исследовательский проект, измерение и оценка уровня профессионального развития педагогических кадров.

This article describes the process of managing the professional development of teachers in the educational district. Referring to the sources of world experience the author distinguishes different approaches for formation of educational districts. Exactly through the system of work of educational districts administrative functions are analyzed, control system is presented by professional development of pedagogical staff, the possible functional of network center of professional development of teachers is considered in the direction of studying long-term teaching experience.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.8

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського